Tuesday, May 29, 2012

Samsung Galaxy Note ICS 4.0.3 Official Update Release,,,

Update utk ICS 4.03 bagi NOTE N7000 dh launch.. aku pn tatau bile kuar sbb ari Ahad, aku cek tadak lg.. tp malam tadi dh ada.. total file dia dalam 380MB.. 




    
Ada byk gak benda yg baru & yg aku pn x cover lg..so antara yg aku tau dan dh try adalah seperti apps S-Note, then perubahan dalam menu bahagian Settings.. 







Yang mana dh ada Data Monitor, Face Unlock, Display battery percentage then RAM pn bertambah menjadi 808MB..  Log yg lebeh kemas dgn icon phone & sms.. Gmail pn jadik cun jugak.. 
Kiranya, mmg pueh ati la.. aku tatau sama ada beberapa bug dh di fixed ataupn belum lg.. tp aku still tgh try antaranya kekdg Note hang sampai terpaksa cabut battery & torchlight yg xnak menyala..

Nnt2 aku dh survey dan lebey phm, aku akan share la kat sni.. so, wat suma user Note, update dh kuarr.. juz gi je Settings-> About Phone-> Software Update.. Enjoy ur update












Free Image Hosting

1 comments:

  1. x rasa ker lepas update latest vers. bateri lagi cepat haus...?!! panel board pun senang panas?!!

    ReplyDelete