Sunday, December 5, 2010

RaRe!!!!....



Keta ni aku jumpa dalam kul 3 lebey td ondaway balik umah.. ahakz.. aku terpikir kot.. then siap usha2 tepi keta tuh kot2 la btol digunakan utk pape test.. cilakak toi.. aku terkena.. kalo dh maleh pn, jgn la guna sticker camtuh.. tertipu kot..

Belah ptg lak, pas ujan, aku kuar dgn bad gi tgk2 keta utk mamat ni.. dia nak usha ada Swift itam ni.. tp alangkah sygnya kerna keta tuh baru je dijuai.. frust gile membe.. 

Then kami usha 2 bijik Vios ngn Civic.. aku dok provoke dia suh amik Civic tuh.. semat kot.. RM95k kalo tak salah.. ahahha.. bebulan ada la dalam RM1200 kot.. sib bek dia tak terpengaruh sgt dgn hasutan aku..

Yg vios S spec tuh mmg ok, tp mahei kot.. RM70k.. yg G spec tuh, tahun 2005 baru RM50k.. tp dedua tuh cam tak menyentuh ati aku.. then, kami pn gi next kedai..

Jumpa la satu Swift kaler oren kot.. aku pn tak penah tgk.. dok bajet cam spray laen.. tp mmg ada kot kaler tuh.. oRi maa.. siap Specs dari Jepang tuh.. rim dh tuko guna Enkei 17 inch, tayar Yokohama a-Drive.. yg len2 tuh standard je ar.. tp style kot.. tahun 2005.. rege baru lam RM50k.. sama dgn Vios tuh kot.. baek amek Swift, baru rare.. 


1st time aku dpt tgk dalaman keta import.. tersusun kot enjin dia.. siap guna electric power stering tuh.. ptt la tak nampak pn tmpt minyak power stering.. 



Mmg smat abeh la.. owner 2 org.. dedua Cha Ya Nun Alip.. tp bedal je la.. yg 2nd owner tuh pempuan kot.. masuk kami, dh dekat 4 org meh tgk .. hot stuff kot.. kalo dibiorkan, melepas kang.. 






   



   

Free Image Hosting

0 comments:

Post a Comment