Saturday, April 16, 2011

Pilih , Jangan Tak Pilih ..

Salam.. tahniah pada BN sbb mng majoriti mudah dan dpt membentuk kerajaan di negeri Sarawak.. aku bukan la pro krajaan, tp BN ada dalam atiku.. yola, nak arapkan parti lain, aku tgk cam lagik truk je.. asik2 dok tuduh org.. itu tak btol, ini tak btol.. tp kat negeri sndri, anak negeri nak carik makan pn ssh.. alih2, kena kuor gi koje kat tempat org.. kekdg tuh bkn ape, yg dok nyokong pembangkang nih, ntah la.. kata perjuangkan Islam.. 

walopun aku ni bukan lulusan Al-Azhar, tp setahu aku, kita takleh memburuk2kan sesame manusia apatah lg memfitnah sesame kita.. nampak sgt percanggahan dalam perbuatan dan percakapan depa nih.. ni la asas yg paling kukuh menutup atiku dari memandang pihak2 yg cuba memecah blahkan bangsa dan Agama kita.. kalo bukak2 blog pro pembangkang, suma koje nak ngutuk aje.. idak la nak kata deme nih jahat, tp, dari dok ngate sane sni, kan baguih kalo deme nih pakat bg idea utk atasi kelemahan2 yg ada skang.. ini bising je lebih, tp solution, takde jugak..

arap2, the next election kat semenanjung nih, BN dapat menang majority lebey besar kat Perak nih.. bahkan, aku arap dapat gak tawan Selangor dan cuba mengugat DAP kat Penang dan PAS kat Kedah.. 

Arini, mmg memenatkan.. asey letak je pale, lena.. demm.. penat kot.. dari pg, kat tusen.. udah la yg dtg pn skit.. ada keushawanan ape tah esok.. aisey.. Effected klas & mood aku.. preparation dh buat.. skali, budak ramei tak datang.. sib baek yg clas Fizik nih, suma dtg..  walopn lmbt, siap leh bjalan2 lagi, tp takpe la.. janji deme dtg.. bila nengok bebdak nih sensorang, tringat time aku dulu2.. tp takpe la.. deme nih, bijak2 la gak.. Cuma, bueh je skit.. nasihat, xmakan saman.. huhuhu.. 


 rakaman amatur... memalu konon.. (bdk yg bertdung puteh tuh, tgh kunyah sirih ke u?)

tp so far, deme nih la bebudak terbaek yg penah aku ngajo dalam tempoh hampir 6 tahun aku kat Pusat Pendidikan Pintar nih.. jgn la prasaan lebey lak ye adik2 oii.. harapan aku pd deme nih, tinggi.. aku target2, busuk2, mesti dapat B ke atas la utk Fizik SPM 2011 deme nih.. aku nak deme ni jadik penanda aras dalam clas2 yg akan datang..dalam pada tuh, ajak la member2 deme dtg tusen nih skali.. bagi la ramei lg skit..



   


Free Image Hosting

0 comments:

Post a Comment