Saturday, July 2, 2011

Parker I.M Blue CT Ballpoint

Apa itu Parker Pen ?? ahahaha.. best x?? Parker pen adalah salah satu jenama alat tulis yang paling terkenal di dunia.. Ia telah digunakan diseluruh dunia bermula sejak 1889. Pengasasnya adalah George Safford Parker yg mai dari Amerika.. demmit.. Parker pen byk digunakan dalam urusan rasmi terutamanya dan bermula sejak perang dunia ke II.. Pada tahun 1987, company ni telah berpindah ke England setelah berkurun bertapak di Amerika..


Pada tahun 1993 plak, Parker Pen Company ni telah dibelia Oleh Gillette Company yg mana depa ni gak memiliki  jenama Paper Mate.  Selepas 7 tahun , Gillette Company ni jual plak Parker pen company  ni kepada Newell Rubbermaid. Kalo ikut yang aku baca lg, pada 2009, Newell  Rubbermaid ni buang dalam 108 pekerja depa dan pindahkan company ni ke Perancis utk menstrukturkan semula company dan mengikut kehendak pasaran dalam menghasilkan pen parker..

Actually, isnin lepas, aku baru je tau yg point aku dekat bonus link ni agak byk la.. so, aku pn godek2 la web depa..   Saja nak ricky2 pape barang yg best.. suddenly aku ternampak pen parker jenis ballpoint pen yg agak cam cantik dan berbaloi utk dimiliki.. aku cam agak dh berkenan nak beli pen parker nih lama dh, tp cam tak brapa reti sgt.. maklumla, pen ni kan slalu dok dalam cermin.. 


Then, aku balik kije ptg td, tgk2, aku dh trima pen daripada bonuslink.. mmg cepat giler.. depa cakap processing dalam sminggu dua..tp nih tak sampei sminggu pn.. cayalah.. saport Bonuslink..

Pen aku adalah jenis Parker I.M Blue CT Ballpoint Pen yang berwarna biru dan krom.. pen ni jenis multifunction use. Mengutamakan performance, simplicity ngn practicality.. design dia adalah design klasik.. pape pn, aku tak sabo nak letak pen nih kat poket baju aku isnin nnt.. ehehe..

Free Image Hosting

0 comments:

Post a Comment