Sunday, July 18, 2010


Salam.. cam besa, aku dh stat siyus sket ngayuh.. dapat konsistenkan jarak yg lebey jauh lam kayuhan.. huhuhu.. yg bestnya, 2day aku dapat kayuh sampai ke lake garden, walopn juz buat seround je, tp satisified gak la.. ramai gak geng2 MTB yg aku tak kenali yg mana suma nek beskal memahai kot.. Cuma ada sorang brader ni je yg bek, dia follow je blakang aku walopn aku tak kayuh high speed cam orang len.. tp yg tercabar tuh bila ada sorang pakcik Merida ni kayuh laju kot.. ahakz.. aku kejaq sat je.. tak dapat pn.. terasa kerdil bila dekat lake garden td..  tp takpe.. Think positive skit.. Get well train 1st then baru stat cari beskal baru..
Pape pn, dalam masa sebulan nih, aku nak try cari Helmet Sixsixone skate model Dirt Lid. Rege dia ley tahan gak la.. tp tringin maa.. lgpn utk safety.. ahakz.. takpe, menatnya pasai, pulun simpan duit.. pulun jgn tak pulun..


Menatang nih, kalo beli online direct dari web dia, baru lam RM90 je.. tmasuk postage skali.. kalo kat cni, dekat RM130 gak la.. Cuma kalo bli online lmbt skit la.. cam aku bli Windshield Crack Repair.. Dari Liverpool kot.. total suma RM48 je ( Euro 9 ) postage dia baru Euro 2 je.. Cuma, dekat 17 ari gak la.. sib bek sampei.. aku pn dh cuak dh.. tak sangka yg posmen mai hantaq sampai depan umah.. aku pn tatau sgt prosedur diaorang neh.. lantak la.. janji sampei & murah ckup..

The Girl With the Dragon Tattoo 





0 comments:

Post a Comment