Wednesday, March 30, 2011

DiaRi x Best !!!

Salam.. Sempena dgn ari terakhir cuti ehsan yg aku amik atas sbb kematian nenek aku, arini aku telah membuat beberapa perkara..  Segala urusan berkenaan dgn arwah nenek aku sudah selesai semalam.. seharian atas jalan semalam.. penat gile..

pas abeh kayoh otg td

Arini, stat bgn pagi je, pas tngu encik abah balik sbb pakcik & makcik aku lepak cni, aku trus chow gi ngayoh.. walopun cam cuak takut org nampak, tp pduli ape aku.. kayoh je.. bukan aku wat salah pun.. pg ni aku kayoh dalam 20km.. sbb banyak masa.. tak kelam sgt.. 

Then, bila sampei je umah, pas pakcik aku chow, aku pn stat la cuci beskal.. numpang sabun basuh keta yg encik abah telah bancuhkan.. ahaha.. kotoq kot beskal.. mcm baru balik dari Malaysian Gold Jamboree kot.. siap basuh & lap2 suma, aku pn kuar gi bli alat2 mekap aku kat Guardian.. byk gak abeh.. jenuh laaa…
Skola aku dulu kot

Then trus shoot gi skolah anak buah aku.. dia abeh pra kul 12.. pas je amik dia, aku pun kuar balik gi Kedai Beskal Hock Seng Huat sementara nak tunggu akaknya lak abeh exam kul 1ptg.. masa tgh tnggu anak buah aku tadi, tringat time kecik2 dulu. Rindu plak kat skolah nih.... saje wat2 tnya ttg Water Cage Merida.. skali, ada la plak.. RM10.. angkatt… tp syg, botoi dh abeh.. then aku trus chow gi kat area simpang nun.. taman pe tah.. aku tau dia ada botoi ayaq merida.. aku pnah tgk arituh.. aku pn angkat la botoi tuh.. 1 je tinggai, last.. murah je pn RM5

 
Water Cage + Merida Bottle


Sebelah ptg lak, aku trus ngayoh lg.. kali nih, time kat lake, ramai la plak awexx’s  yg senyum kat aku.. sib baek la aku nih bagus… setia pd yang 1 .. huhuhu.. mana nak dapat laki baek zaman skang nih.. huhuhu.. 

Kesimpulan dia, aku pun tatau.. saje je nak update entry.. ahakz.. chiioooww !!





    

0 comments:

Post a Comment