Sunday, March 6, 2011

KenDuRi "Busuk" ..


Salam.. Huhuhu.. pnat dowh.. baru balik dari Lenggong.. surprise check akak aku tadik.. ahakz.. ni mak aku pnya cadangan la nih.. saje nak tgk quarters baru dia.. 2day plak, ada game best.. tp tadak geng nak layan.. malas gi sensorang.. tp so far aku check, Liverpool leading 3-0… huhuhu.. cayalah.. walopn aku xdpt point utk Fantasy Premier League, tp aku pueh ati team aku menang.. ahakz..

Pttnya malam ni aku ganti clas Fizik yg aku kensel ptg smlm, tp disbbkan tak larat, aku kensel clas mlm nih.. kebetulan plak nak gi Lenggong.. smlm aku attend kenduri busuk.. side lelaki.. kat depan IJN.. aku pn tatau sgt kat mane.. main ikut je bebudak ni..

Pape pn, kenduri busuk mmg tarbaekkk.. makan pn sedap.. tempat pn ok la.. tak la peluh2.. maklumlaa, dalam dewan.. then kira terharu la bila busuk call aku tnya aku ada katne.. cam xsangka lak.tahniah tuk ang Busuk.. jadi la suami yg baek... hurm.. settle sorg dh.. next week, emy plak kenduri.. huhu.. pasni, ada lg 2 mamat plak nak nikah.. aku nih bila lagik??? Haduh.. soalan yg tadak jawapan.. tp takpe.. Jodoh tu ketentuan Tuhan.. kita cuma perlua berusaha & berdoa je.. toi x Man??

Skang target nak kumpul duit selain dari cari keja laen.. aku gak dh buat personal tusyen kat umah.. so far dh ada 8 bebudak.td aku baru je blikan exercise book utk bebdk nih..mahei siot.. total je dekat 60 hengget.. ada yg request utk kimia.. tp syg, aku dpt 9 time SPM dulu.. huhuh.. kalo fizik leh la lagik.. skang jadual idup aku makin padat.. so, aku arap, aku dpt gain something meaningful in this year..  target, jgn x target.


 Dh abeh makan time nih.. tgh tgu pe pn aku tatau

  Hero remaja 2011


Dari kiri : Aku, Man, Mar, Azida

  Ahaha.. kurus la cepat


Aku sorg je yg tak sama clas dgn depa nih suma.. ahakz.. kurg lg sorg dalam gambar nih.. 
Al-Fatihah





    





Free Image Hosting

0 comments:

Post a Comment