Wednesday, August 25, 2010

Game Week 3 - Fantasy Premier League


Utk game week 3 ni, aku dh register 1 lg ID baru dekat Fantasy Premier League utk pastikan season di aku dapat collect point sebanyak yg mungkin.. 


Satu ilmu baru yg aku dapat adalah player Chelsea adalah antara player yg paling byk dapat point.. diikuti oleh Arsenal dan M.U.. memandangkan City skang dh ada byk top player, jd aku pn amek la Tevez dgn Joe Hart.. Hart perfrom 2 minggu nih..
Dan kalo ikut friendly dan 2 game lepas, aku confident yg Drogba dan Chamakh akan score hampir di setiap game.. yg aku kurang yakin skit, Walcott.. tp takpe.. try tgk dulu dia perfrom mcm mana.. Asalnya nak amek Malouda, tp mahei sgt.. tak cukup budget.. lgpn dh byk player dari Chelsea..  

Tp yg pasti, aku kuciwa dgn pretasi Liverpool dan aku rasa yg Liverpool tak mampu perform season ni.. 

Ni lak formation aku utk main ID aku .. Cuma aku rugi dalam 20 point last week sbb aku transfer 5 player.. huhuhu.. Transfer terbaru minggu ni adalah Gareth Bale.. aku juai Reo-Cooker..  
So, juz wait & see which player and formation is the best..








0 comments:

Post a Comment